“In 24 si 25 martie, conturile de retele sociale ale partenerilor nostri de afaceri au fost supuse la a ceea ce parea a fi o campanie coordonata care facea acuzatii false impotriva DJI prin mii de mesaje spam care contineau acelasi mesaj”, declara DJI. “Ca masura de precautie, unul dintre partenerii nostri a suspendat toate vanzarile de produse DJI in timp ce evalueaza situatia, in stransa cooperare cu noi. Acuzatiile facute impotriva noastra nu se bazeaza pe fapte si sunt complet neadevarate”.
Declaratia oficiala a DJI
Insistand ca produsele DJI nu sunt intentionate sa fie utilizate cu scop militar, DJI spune ca scopul principal al companiei este de a proiecta tehnologia dronelor civile pentru a ajuta umanitatea.
“DJI promoveaza aplicatii de drone civile care reprezinta un beneficiu pentru societate. Pe langa faptul ca aducem noi instrumente fotografilor aerieni si realizatorilor de film, vedem din ce in ce mai multi pompieri, echipe de cautare si salvare si alte agentii de siguranta publica din intreaga lume care folosesc produsele noastre pentru a salva vieti.
Nu sprijinim nicio utilizare a produselor noastre care dauneaza vietilor, drepturilor sau intereselor oamenilor, asa cum am reiterat intotdeauna in Termenii de utilizare a produselor noastre si in alte declaratii publice. Nu oferim suport ethnic atunci cand se identifica utilizarea militara a produselor noastre.
DJI ia foarte in serios problemele de conformitate. Ne angajam sa actionam in conformitate cu sanctiunile, controalele la export si cu alte legi si reglementari aplicabile. Avem o echipa interna dedicate de conformitate si consilier extern cu experienta din SUA si Europa pentru a ne asigura ca practicile si tranzactiile noastre generale de afaceri sunt in deplina conformitate cu regulile si reglementarile aplicabile.
Scopul nostru a fost intotdeauna sa oferim tuturor mijloacele de a vedea lumea dintr-un unghi diferit. Vom continua sa dezvoltam si sa sprijinim – impreuna cu partenerii nostri – aplicatiile pasnice si responsabile din punct de vedere social pentru intregul nostrum portofoliu de produse, astfel incat mai multi utilizatori sa poata experimenta bucuria zborului”.