Prin utilizarea site-ului nostru web, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica de cookie-uri.
Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

Intrebari Frecvente

Cum procedez daca produsul meu s-a defectat si este acoperit de garantie?

 

In situatia de defectare a produselor acoperite de garantie, va trebui sa:

      1. Va logati pe site;

      2. Pregatiti dovada achizitiei (nu este necesar, insa este recomandat);

      3. Pregatiti produsul defect;

      4. Completati un formular pentru service;

      5. Va prezentati cu produsul defect la sediu / il expediati prin orice firma de curierat, sub numele cu care formularul pentru service a fost creat.

Contact service DronShop:

Nr. Tel.: +40 770 242 287

Adresa de e-mail: service@dronshop.ro

Adresa: Piata Emanuil Gojdu, nr. 37, Oradea, Bihor

 

 

Ce cheltuieli poate presupune reparatia garantionala a produselor?

 

Administrarea si solutionarea unei probleme garantionale este complet gratuita. Singurele costuri suportate de catre client vor fi cele ce presupun expedierea produsului spre service, in cazul in care acesta nu poate fi adus personal la showroom.

 

 

Ce este DJI Care Refresh?

 

DJI Care Refresh este o asigurare suplimentara ce se poate achizitiona pentru majoritatea dronelor, stabilizatoarelor si camerelor DJI. Acest serviciu trebuie activat pe seria produsului dumneavoastra, in termen de 48 de ore de la prima pornire.

Daca ati depasit cele 48 de ore, aveti in continuare o posibilitate de activare a acestui serviciu. In acest caz, va trebui sa creati un videoclip de verificare, conform tutorialului DJI pe care il puteti accesa aici, dupa care sa contactati asistenta DJI pentru a evalua conformitatea dronei.

In mod general, Care Refresh este valabila pe o perioada de 12 luni de la activare si, in perioada antementionata, ofera doua unitati de inlocuire. Inlocuirea presupune o franciza de schimb ce difera in cazul fiecarui produs si are loc in service-urile oficiale DJI (Olanda / Germania). Operatiunea de schimb poate fi efectuata cu ajutorul DronShop, sau direct de catre client.

IMPORTANT: Atat produsul, cat si Care Refresh-ul trebuie sa aiba acelasi cod regional. Asadar, un Care Refresh valabil in regiunea UE nu poate fi activat pe un produs DJI cu un cod regional chinezesc.

 

 

La ce pot sa ma astept daca am un produs care se afla in garantie, insa a suferit un accident cauzat de operare neconforma sau daca s-a defectat in afara perioadei de garantie?

 

In cazul accidentelor cauzate de catre operator, chiar daca produsul se afla in perioada de garantie, sau defectiunilor in afara perioadei de garantie, aveti doua optiuni:

      1. Solicitati ajutorul DronShop in vederea efectuarii reparatiei la sediul magazinului (daca este posibil) sau in centrele regionale de service. In acest caz, va rugam sa procedati ca si in cazul unei reparatii garantionale pentru trimiterea produsului in service. In cazul in care produsul este reparat in centrele de service regionale, timpul mediu pe care procedura il presupune este de 3-4 saptamani, iar costurile nu pot fi estimate de catre DronShop, decat dupa expertiza service-urilor oficiale.

      2. Intrati in contact direct cu centrele de service regionale pentru a efectua reparatia produsului.

In mod implicit, taxa de livrare spre sediul magazinului este, si in acest caz, suportata de catre client. DronShop va trimite clientului o cotatie preliminara cu privire la estimatul de pret, iar reparatia nu va avea loc decat in momentul in care cotatia este acceptata. Produsele nu pot fi ridicate decat daca reparatia a fost achitata in intregime.

Perioada medie mentionata mai sus poate varia, depinzand de comunicarea cu clientul, facilitatea transportului, gravitatea problemei si disponibilitatea pieselor de schimb.