Prin utilizarea site-ului nostru web, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica de cookie-uri.
Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

Garantie

Produsele comercializate de catre DRON TECHNOLOGY SRL beneficiaza de garantie in conditiile legilor din Romania: Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr. 161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016.

In conformitate cu garantia legala, vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produsului. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11 din Legea Nr. 449/2003, sau sa beneficieze de reducere corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14 din acelasi act normativ.

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, in primul rand, repararea produsului; sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4) din Legea Nr. 449/2003, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa de conformitate este minora.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data sesizarii neconformitatii.

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului o masura reparatorie, in aceasta ordine: repararea produsului, fara plata – exceptand situatia in care solicitarea este imposibila sau disproportionata – sau restituirea contravalorii produsului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si fara niciun cost suplimentar pentru consumator. Restituirea valorii produsului se va face la valoarea inscrisa in documentele de achizitie (bon fiscal, factura fiscala, contract de vanzare-cumparare, etc.). Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.

Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare – cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

Asigurarea garantiei va avea loc in service-urile regionale oficiale ale fiecarui producator pe care DronShop il reprezinta, produsul fiind predat, in prima faza, echipei magazinului.

 

 

CONDITIILE ACORDARII GARANTIEI

 

     • Clientul trebuie sa prezinte produsul defect cu seria vizibila in clar, acompaniat de dovada achizitiei.
     • Descrierea detaliata a defectului produsului.
     • Datele de contact: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, DronShop nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare, cuprinsa intre 90-150 lei.

 

Excluderi de la garantie

 

     • Orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
     • Orice problema causata de catre operarea, depozitarea sau utilizarea neconforma a produsului, incluzand si modalitatea in care produsul a fost transportat.
     • Intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente uzate, deteriorate, in urma unei utilizari normale. (exemplu: praf pe senzor, calibrare).
     • Defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc).
     • Garantia nu acopera cazurile in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie.
     • Garantia nu acopera patrunderea de lichide sau corpuri straine, in produs.

Magazinul nostru nu ofera garantie pentru produsele resigilate.

 

Conditii de ambalare

 

     • Produsele se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului. Se recomanda ambalarea in folie protectoare, cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
     • Pe colet trebuie mentionat: acelasi nume cu care s-a create forumarul pentru service, numarul cererii RMA, in atentia Departamentului Service.

 

Termeni si conditii privind serviciile post-garantie

 

Clientii care solicita servicii post-garantie, asuma si se obliga sa respecte termenii si conditiile prevazute pentru contractarea acestor sevicii, conform art. 1270 Cod civil privind forta obligatorie a contractelor, dupa cum urmeaza:

     • costul transportului produselor, de la client catre unitatea de service si de la aceasta catre client, atat in cazul in care clientul accepta devizul de reparatii cat si in cazul in care il refuza, este suportat de catre client;

     • de la data la care clientul accepta devizul de reparatie, acesta se obliga sa achite contravaloarea acestora, sa ridice la termen produsul reparat si sa suporte costul de restiuire al produsului;

     • in cazul in care clientul intarzie mai mult de 12 zile la ridicarea/preluarea produsului dupa data la care a fost anuntat ca produsul reparat/nereparat poate fi ridicat, clientul va plati o taxa de depozitare de 5 lei/zi, pana la data ridicarii/preluarii efective.

     • in cazul in care clientul intarzie mai mult de 120 de zile la ridicarea/preluarea produsului (reparat sau nereparat) fata de data la care a fost anuntat ca il poate ridica, produsul este considerat ca abandonat si trece automat in proprietatea DronShop, sau poate fi predat societatilor de reciclare, in functie de decizia DronShop, fara ca clientul sa mai aiba vreun drept la despagubire sau restituire;

     • clientii din categoria legala a consumatorilor nu au drept de retragere din contract dupa ce si-au dat acordul pentru efectuarea reparatiilor, avand in vedere ca dupa acest moment serviciile se vor executa imediat si in totalitate.