Descriere
Cubetto este un robot programabil din lemn.
Acest robot ajuta la dezvoltarea urmatoarelor abilitati fara a utiliza o tableta sau un telefon:
Comunicare
Rationament logic
Abilitati matematice
Rezolvarea problemelor
Robotul de jucarie Cubetto este un instrument excelent pentru uz casnic. Copiii pot explora “harta lumii” cu acest robot, impreuna cu parintii lor. Bucuria de a se juca impreuna inareste relatia parinte – copil, iar copilul dobandeste intre timp diferite abilitati.
Jocul ii invata pe cei mici (3-7 ani) notiunile de baza ale programarii fara a utiliza un ecran. Nu necesita cunostinte de citire sau scriere.
Jocul Cubetto este format din 3 elemente:
Un robot prietenos din lemn
Interfata tactila
Elemente de codificare tangibile care formeaza un limbaj de programare
Caracteristici cheie:
Nu necesita un alt dispozitiv sau ecran
Fabricat din materiale naturale
Bazat pe curriculum, poate fi utilizat atat la gradinita cat si la scoala
Poate fi extins in continuare cu alte accesorii
Bilingv: poate fi folosit atat in engleza, cat si maghiara
Functioneaza complet offline
Cubetto – un robot prietenos din lemn tare, care introduce in mod jucaus copiii in lumea programarii computerelor fara ecran.
Blocuri de codificare: Cream programul prin combinarea blocurilor. Blocurile de diferite culori ofera instructiuni diferite.
Verde – Inainte; Galben – Stanga; Rosu – Dreapta; Albastru – Functii; Negru – Aleatoriu; Crem – Negativ; Mov – In Spate.
Panou de control: Asezati elementele de codificare pe tabla, apasati butonul albastru si Cubetto va va duce acolo unde il directionati cu linia de programare.
Harti si carti de povesti: Harta este locul de joaca al lui Cubetto, unde il asteapta multe aventuri. Cartea de povesti va ajuta sa navigati pe harta si ofera informatii utile impreuna cu indicatiile de orientare. Pot fi colectate mai multe harti si carti de povesti interesante.
Kitul include versiunea maghiara si cea in engleza, astfel incat poate fi folosit pentru a invata copiii mici limbile straine.
Jocul robot Cubetto este un joc de codare inspirit de Montessori care permite copiilor cu varste intre 3-7 ani sa programeze un robot prietenos din lemn folosind un limbaj de programare “tangibil”. Spre deosebire de majoritatea jocurilor de codare pentru copii, nu aveti nevoie de o tableta, telefon sau calculator pentru a utiliza Cubetto. In acest fel, ele nu intra in contact direct cu ecranul.
Cubetto - Science Technology Engineering Arts and Mathematics
Ceea ce parintii si educatorii iubesc cel mai mult la Cubetto este versatilitatea sa. Promoveaza invatarea copiilor in domenii cheie, cum ar fi gandirea spatiala si creativa, comunicarea socio-emotionala, calculul si alfabetizarea. Acesta este conceput pentru a fi instrumental STEAM (Science Technology Engineering Arts and Mathematics) perfect pentru a ajuta elevii sa invete. In consecinta, poate fi un ajutor excelent in educatia la domiciliu.
Elementele de codificare tangibile poarta capacitatea si scalabilitatea oricarui limbaj de programare, iar copiii pot invata o varietate de concept de baza de programare. Datorita naturii sale tactile si collaborative, este un instrument extrem de versatil. Cubetto promoveaza invatarea in domenii cheie de dezvoltare. Copiii asculta o gama larga de povesti despre Cubetto, prezic cu precizie evenimentele cheie si raspund cu comentarii, intrebari sau actiuni relevante. De asemenea, isi dezvolta propria lor naratiune si explicatii. Blocurile de codare permit copiilor sa creeze sis a imbunatateasca programe simple cu propriile lor maini. Tehnologia este utilizata in mod intentionat pentru a crea, organiza, stoca, gestiona si prelua secvente semnificative.
Copiii sunt increzatori in incercarea de activitati noi, deschise, care exclud rezultate gresite si incurajeaza cu usurinta munca in echipa. Natura deschisa a hartilor le permite sa selecteze resursele de care au nevoie pentru a se juca. Copiii adauga si scad elemente din serie. Ei rezolva o problema, inclusiv dublarea, injumatatirea si impartirea, pentru a-l duce pe Cubetto de la A la B. Acestia discuta dimensiuni, identifica forme si medele, distanta, pozitia si timpul pentru rezolvarea problemelor.