Dupa experientele din ultimii ani, lipsa dronei sau a stabilizatorului in perioada de reparatie poate crea probleme, iar din dorinta de a ne ajuta clientii si a le usura munca, am creat programul RTF.
Prin programul RTF – “Ready to Fly”, clientii care au achizitionat produsele de la magazinul DronShop, pot beneficia de drone sau stabilizatoare de schimb pentru perioada in care produsul acestora de afla in service care urmeaza sa fie utilizate pe proprie raspundere.
Pentru produsul de schimb trimis, utilizatorul este pe deplin responsabil, inclusiv de daunele provocate in timpul utilizarii produsului, iar costul reparatiei va fi suportat in totalitate de acesta. Evaluarea si reparatia, impreuna cu costurile vor fi determinate de service-ul DronShop si/sau service-ul oficial DJI, unde vor fi trimise produsele in functie de problema. Dupa revenirea produsului din service, acesta va fi returnat catre client numai daca costul reparatiei aferente este achitat.
In cazul in care produsul nu a fost achizionat din magazinul DronShop sau pur si simplu aveti nevoie de o drona sau un stabilizator pentru efectuarea unor materiale, puteti apela cu incredere la magazinul nostru. In aceste cazuri va trebui sa achitati o taxa de inchiriere, care se va calcula pe baza produsului si a perioadei de inchiriere (daca se solicita accesorii suplimentare acestea vor avea cost suplimentar).
IMPORTANT!
*Pentru a beneficia de o drona/un stabilizator de schimb trebuie dovedita achizitia produsului din magazinul nostru pe baza facturii emise.
**Solicitarea produsului de schimb se face prin completarea unui formular.
***Produsul acordat de catre magazine nu va coincide mereu cu modelul trimis in service. Clientul va putea alege dintre produsele disponibile in magazin la momentul solicitarii.