Cod produs: 13130194
F55A PROⅡ 6S 4IN1 32bit este un ESC 4 in 1 de inalta performanta pentru evenimente de curse solicitante, cu materiale selectate, dispunere rezonabila a PCB si tehnici avansate pentru o functionare stabila si rapida, cu curent puternic.
Descriere
F55A PROⅡ 6S 4IN1 32bit este un ESC 4 in 1 de inalta performanta pentru evenimente de curse solicitante, cu materiale selectate, dispunere rezonabila a PCB si tehnici avansate pentru o functionare stabila si rapida, cu curent puternic.
Firmware BLHELI_32 original cu cip de control principal ST de 32 biti de inalta calitate.
MOSSFET importat, capabil sa lucreze la 40V in timp ce conduce RDS in doar 0,85M. Ajuta foarte mult la reducerea caldurii ESC si la cresterea factorului de siguranta si a puterii.
Curentul ESC unic ar putea ajunge pana la 55A, atribuind materialului PCB cu TG ridicat si aspectului rezonabil al PBC. Datele curente in timp real sunt, de asemenea, accesibile.
Aripioarele de racire din metal contribuie la imbunatatirea performantelor de racire a sistemelor ESC si la prelungirea duratei de functionare.
Gaurile pentru inelele de amortizare sunt disponibile in cadrul ESC-urilor pentru a proteja componentele de detectare si FC.
1. Microprocesor de 32 de biti de inalta performanta cu frecventa de rulare de pana la 48 MHz pentru o performanta excelenta.
2. Firmware BLHeli_32 din a treia generatie BLHeli, urmand baza BLHeli si BLHeli-S.
3. Toate codurile folosesc modul de usor amortizata. Deteriorata face franare regenerativa, provocand o intarziere rapida a motorului si, in mod inerent, face si o rulare libera activa.
4. Codul accepta caracteristici pentru a preveni pierderea de sincronizare. Exista parametri reglabili care pot face sunetul de cod chiar si in cele mai solicitante situatii, desi setarile implicite vor functiona excelent in medii de operare normale.
5. Codul accepta o intrare regulata a latimii pulsului de 1-2ms, precum si Oneshot125 (125-250us), Oneshot42 (41.7-83.3us) si Multishot (5-25us).
6. Semnalizarea cu diafragme este acceptata oricum pana la cel putin Dshot1200. Semnalul de intrare este detectat automat de ESC la pornire.
7. Codul accepta, de asemenea, o functionalitate de baliza, in care ESC va incepe sa emita un sunet dupa un anumit timp de acceleratie zero. Acest lucru poate fi foarte util pentru gasirea bunurilor pierdute.
8. La bord 10 V BEC, alimentand diferite accesorii, cum ar fi FC, VTx, lumini de camera si LED etc.
GND: Ground wire
BAT+: Battery Volt monitoring port with the battery voltage is to connect to the Battery Volt monitoring port on flight controller
10V: ’§V Power output port
ESC4-ESC1: Throttle Signal Input Ports. Port M1 is for ESC M1, M2 is for ESC M2, M3 is for ESC M3, and M4 is for ESC M4
Current: Amp monitoring port with the amperage of 15.2mv/A is to connect to the Amp monitoring port on flight controller
Telemetry: Data transmision port.
Startup Power se refera la puterea maxima admisă la etapa de pornire, care poate fi orice valoare relativa de la 0,031 la 1,5. Puterea reala depinde de acceleratia de imput, dar valoarea minima nu poate fi mai mica de ¼ din puterea maxima. In plus, puterea de pornire, care restrictioneaza puterea schimbarii de directie totala, isi arata influenta asupra setarii bidirectionale. In regim de rulare redus, puterea maxima care poate fi reglata prin setarea parametrilor puterii de pornire este limitata pentru detectarea tensiunii BEMF. In functie de RPM scazuta (de la versiunea 16.1), puterea de pornire redusa inseamna puterea maxima.
Exista setari de temporizare scazuta, medie, medie inalta si inalta sunt 0°, 7.5°, 15°, 22.5° si 30°. In general, timpul mediu se potriveste cu cele mai multe dintre necesitati. In cazul vibratiilor motorului, incercati sa schimbati sincronizarea motorului. Dureaza mai mult motoarele cu inductie ridicata pentru schimbarea directiei care duce la blocarea motorului sau vibratii la cresterea rapida a acceleratiei. Acest fenomen apare mai ales la RPM scazut. Cronometrarea ridicata permite timp mai lung pentru demagnetizare si, astfel, ajuta la imbunatatirea problemei mentionate mai sus.
Demag. Compensarea este menita sa evite blocarea motorului in urma demagnetizarii cablurilor de mult timp. Momentul ridicat ajuta la aceasta, insa, reduce eficienta. Incepe sa se detecteze aparitia demagnetizarii. Cand temporizarea motorului nu este disponibila, directia de rotatie a motorului se va incarca conform estimarii de sincronizare a motorului. Puterea motorului va fi intrerupta inainte de urmatoarea schimbare de directie. Compensarea de demagnetizare va fi calculat. Cu cat e mai sever este cu atat mai multa putere va fi intrerupta. Compensarea este in modul OFF nu va fi intrerupta. Tehnic, compensarea de demagnetizare inseamna o protectie mai buna. Cu toate acestea, daca Demag. Compensarea este setat prea mare, puterea maxima va scade usor.
Directia motorului poate fi normala, inversata, bidirectionala si bidirectional inversata. In modul bidirectional, acceleratia centrala reprezinta acceleratia nula. Pozitia acceleratiei deasupra centrului, motoarele se rotesc normal, altfel, motoarele se vor roti intr-o directie inversa. Modul bidirectional va anula setarea parametrilor RC.
Puterea semnalului sonor poate fi ajustata in conformitate cu functionarea normala.
ESC-urile vor emite semnale sonore, dupa ce semnalul de acceleratie nul dureaza o perioada de timp. Va rugam sa retineti ca o putere sonara mare va incalzi ESC-urile si motoarele.
Aceasta setare determina intarzierea timpului inainte de semnale sonore.
Modul oprit invalideaza setarea parametrilor RC.
Aceste setari decid pozitia de acceleratie si, de obicei, pentru semnalul de intrare de 1000-2000us. Alte semnale de intrare trebuie interpretate proportional. Acceleratia centrala este destinata doar ofertei de licitatie.
Exista moduri oprite si pornite pentru aceasta setare.
Este recomandat ca aceasta setare sa nu fie valabila atunci cand motoarele de kv scazut alimenteaza cu tensiune joasa. Cu toate acestea, invaliditatea va creste riscul de iesire si va arde motoarele si ESC-urile.
Exista moduri oprite si pornite pentru aceasta setare. Valabilitatea acestei setari ESC-urile vor genera franarea automata la acceleratie nula. Aceasta setare nu arata nicio influenta la acceleratia NZ.
Protectia de joasa tensiune poate fi setata intre 2.5V și 4.0V pe celula LiPo. Sau poate fi dezactivat. Cand este activat, va limita puterea aplicata motorului daca tensiunea bateriei scade sub pragul programat.
Protectia curenta poate fi activata pentru a limita curentul. Daca este activat, atunci curentul va fi limitat la valoarea programata maxima. Timpul de reactie si limitarea curentului este destul de rapid, deci curentul va fi limitat si in timpul acceleratiilor.
Specificatii
In the box
Link-uri utile:
Descrierea bunurilor sau a serviciilor disponibile pe dronshop.ro (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Dronshop.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Implicit Dron Technology S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga Dron Technology S.R.L. la nicio actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre Dron Technology S.R.L pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora. De asemenea, Dron Technology S.R.L. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.