Intrebari frecvente (FAQ)

Intrebari frecvente (FAQ)

1.Ce este de facut, daca produsul meu DJI se defecteaza in perioada de garantie?

Cu siguranta, o sa aveti nevoie de:

• factura care va confirma achizitia

• card de garantie (recomandat, nu o conditie)

• produsul defect si accesorii din fabrica

•  ambalarea originala (recomandat pentru transport sigur)

 

Inregistrati-va in sistemul nostru online si incepeti administrarea cu usurinta online (completarea formularului de service), sau luati legatura cu colegii nostri care va stau la dispozitie la contactele de mai jos!

 

  • Sediu de firma: 410066 Oradea, Piata Emanuil Gojdu, Nr. 37. Jud.:Bihor
  • Telefon service: (+40) 775 364 867
  • Adresa de mail service: [email protected]
  • Program:
  • Luni - Vineri: 9:00 - 17:00
  • Sambata - Duminica: Inchis



2.Care sunt costurile procedurii garantionale?

Costul administrarii garantiei active DJI se poate incadra in doua categorii:

 

Gratis:

Daca produsul defect a fost achizitionat de la DronShop, dupa trimiterea acestuia la serviciul central, se va stabili faptul garantiei.

 

Costul de transport de catre client:

In cazul in care produsul defect nu a fost achizitionat de la DronShop, sau in cazul defectelor care nu sunt acoperite garantionale.


3.Inregistrarea pe site-ul Dronshop este necesara pentru o cerere de service?

Da. Serviciul nostru a trecut la administrarea electronica fara hartie, facilitand viata clientilor nostri. Sistemul online ofera clientilor nostri multe avantaje: acestia pot monitoriza constant starea cazului lor actual, pot vizualiza istoricul dronelor, pot comunica cu colegii nostri - sistemul notifica automat clientii nostri despre toate acestea.


4.Cat timp dureaza gestionarea garantiei?

Deoarece serviciul de garantie este evaluat si intregul proces de reparatie are loc in centrul de service european, in cazul produselor livrate partenerului de service roman, dupa inregistrarea defectului, cca. 3-4 saptamani pentru toate perioada de administrare. Ca partener oficial al serviciului DJI, produsele trimise prin DronShop primesc prioritate la Centrul regional de servicii DJI.

 

De asemenea, aveti optiunea de a trimite produsul defect direct la centrul de service regional pe cheltuiala dvs. (acest lucru este in majoritatea cazurilor mai scump decat prin centrul nostru de service), caz in care termenul de livrare poate fi mai mare, deoarece aceste cazuri nu sunt prioritare.


5.Cum ajunge produsul defect la DronShop?

Aveti posibilitatea de a preda produsul DJI personal la sediul nostru din Oradea, pe adresa urmatoare:

  • Sediu de firma: 410066 Oradea, Piata Emanuil Gojdu, Nr. 37. Jud.:Bihor

In cazul in care acest lucru nu este posibil, puteti utiliza orice firma de curierat pentru a ne trimite produsul defect si accesorile.

Inainte de a va trimite produsul, va rugam sa creati un cont de utilizator in sistemul nostru si sa adaugati produsul defect la dispozitivele dvs. Dupa acesta puteti crea un caz nou pentru a ne raporta eroarea.


6.In ce cazuri este reparatia garantionala?

Din momentul activarii a produsului pana la 24 de luni garantia este activa, si se aplica in cazul tuturor defectiunilor unde utilizarea produselor era adecvata si dovedita.


7.Care pot fi costurile garantiei?

DJI CARE REFRESH este un serviciu suplimentar pe care il puteti achizitiona la un cost separat pentru produsele DJI acceptate si unele camere Zenmuse si pe care trebuie sa le activati pe site-ul DJI in termen de 48 de ore de la activarea produsului. Dupa 48 de ore, veti avea in continuare posibilitatea de a va inregistra DJI CARE REFRESH pentru produsul in termen de 1 an, caz in care va trebui sa contactati echipa de asistenta pentru produs DJI, care va va permite sa activati DJI CARE REFRESH pe baza videoclipului demonstrativ pe care trebuie trebuie sa faceti dvs. DJI CARE REFRESH este valabil 12 luni si va ofera un produs de inlocuire de 2 ori, pana la sfarsitul procesului. De fiecare data cand utilizati acest serviciu, veti primi un dispozitiv nou.

 

Toate reparatiile care urmeaza a fi facute in cadrul DJI CARE REFRESH trebuie raportate mai intai pe pagina de asistenta DJI, prin telefon, e-mail sau chat live (disponibila numai in limba engleza): pe paginile de asistenta DJI sau de solicitare de reparatii online. Daca doriti sa efectuati reparatia in limba romana, va rugam sa contactati colegii nostri si sa indicati ca ati dori sa reparati dispozitivul separat in cadrul DJI Care Refresh.

 

IMPORTANT: Numai codul DJI CARE REFRESH corespunzator regiunii dronei sau stabilizatorului poate fi activat si inlocuirea poate fi efectuata la un centru de service din regiunea respectiva. (Deci, de exemplu, NU este posibil sa activati un DJI CARE REFRESH regional din UE pentru un produs DJI cu un cod de regiune chineza).


8.La ce ma pot astepta, daca accidentul s-a desfasurat din vina mea?

In caz de accidente neasteptate din vina operatorului pe durata perioadei de garantie, aveti doua optiuni. De asemenea, puteti solicita livrarea produsului defect la un centru regional de servicii DJI. In acest caz, DJI va repara produsul in starea de fabrica, garantia acestuia ramane continua si DJI CARE REFRESH poate fi legat de produsul reparat in acelasi mod.

 

In mod implicit, taxa de inspectie si livrare este suportata de utilizator (in cazul unor reparatii neordonate), inainte de inceperea reparatiei, serviciul trimite utilizatorului (prin Dronshop) o oferta preliminara asupra costurilor de reparatii preconizate (cotatie). In toate cazurile, reparatia va incepe dupa acceptarea ofertelor si produsul poate fi ridicat numai dupa achitarea costului reparatiei.


9.La ce ma pot astepta in cazul accidentului desfasurat in afara termenului de garantie?

Desigur, serviciul nostru este disponibil in caz de defecte desfasurate dincolo de perioada de garantie. In mod implicit, taxa de inspectie este perceputa utilizatorului (pentru reparatii neordonate), inainte de inceperea reparatiei, serviciul trimite utilizatorului o oferta preliminara cu privire la costurile de reparatii preconizate (cotatie). In toate cazurile, reparatia va incepe dupa acceptarea ofertelor si produsul poate fi ridicat numai dupa achitarea costului reparatiei.


10.Cum ajunge produsul meu la service-ul oficial?

Dupa ce produsul si accesorile defecte au ajuns la sediul DronShop din oradea, compania noastra preia sarcinile administrative aferente. In fiecare caz, clientii nostri primesc un numar unic de caz pe care il pot urmari pe site-ul DJI. Prin livrarea produsului la adresa DronShop, colegii nostri inregistreaza dispozitivul importat pentru reparatii in garantie si notifica clientii imediat ce reparatia este finalizata si pot fi ridicate la adresa noastra.