Garantia se acorda conform cu LEGEA NR. 449/2003 REPUBLICATA privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestor si OG 21/1992 REPUBLICATA privind drepturile consumatorilor.

Garantia se acorda conform legislatiei in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca produsul este folosit corespunzator si este valabila numai insotita de numarul comenzii si dovada de plata a produsului (bon fiscal si/sau factura si/sau chitanta curier).

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.

Garantia furnizata nu afecteaza drepturile statuale ale consumatorului prin legislatia aplicabila in vigoare (legea 449/2003; OG 21/1992) si nici drepturile consumatorului in raport cu dealer care decurg din contractul de vanzare – cumparare.

Certificatul de garantie, emis in baza garantiei comercial, trebuie sa cuprinda cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.

In cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara sau inlocui gratuit si va fi trimis la service-ul official al furnizorului.

Produsele sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate ale fiecărui producător în parte.

Certificatele de garanţie fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o reţea de service naţională, fie sunt emise de către dronshop.ro.

În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat.

Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.

Lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalată în maximum 48 ore de la recepţia mărfii.

Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Termenul de garantie este data de catre furnizorul acestui produs, de la data cumpararii, respectiv inregistrarii produsului pe aplicatia furnizorului.

Durata medie de utilizare a produsului este de 1 an, 6 luni, respectiv 3 luni, conform tabelei anexate.

Atentie! Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut le ART.16 (Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.) se reduce la aceasta durata.

Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului

Nerepctarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, exploatare si intretinere.

Produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari voiteale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii.

Interventii executate de catre persoane neautorizate.

In caz de defectiune

In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa instiinteze personalul nostru printr-una din metodele de contact afisate pe site. Instiintarea va trebui sa contina numele produsului si o modalitate prin care sa identificam comanda : id-ul comenzii, numele pe care s-a facut comanda sau adresa de e-mail. Un angajat va prelua cererea dvs. si veti fi contactat telefonic. Apoi tot ce aveti de facut este sa asteptati sosirea unui curier ce va prelua produsul neconform. Perioada maxima de solutionare a cererii legate de garantie este de 15 zile calendaristice.

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, laundu-se in considerare:

  • Valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate
  • Importanta lipsei de conformitate
  • Daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realiyata fara un inconvient semnificativ pentru consumator

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului ori persoanei desemnate de aceasta pe baza unui document de predare-preluare.

In cazul repararii produsului, in aceasta vor fi montate numai piese noi.

Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.

Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului, pana la data returnarii produsului catre client.

Cum funcţionează?

In cazul comenzii on-line consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat nefolosit, in ambaljul original, insotit de prezentul document, asa cum a fost el primit de la Dron Technology SRL. Pierderea sau distrugerea acestui document anuleaza dreptul la garantie. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data returnarii produsului de catre cumparator.

Dreptul de Retur în 14 de zile este valabil atât pentru persoanele fizice cât şi pentru persoanele juridice ce au achiziţionat produse de la dronshop.ro (S.C. Dron Technology S.R.L.).

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid FanCurier.

Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne contactaţi prin e-mail la hello@dronshop.ro sau la numărul de telefon 0773.303.447.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat Fan Courier sau cu predare personală la sediul nostru.

La returul prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător .

În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie să fie însoţite de certificatul de garanţie în original şi copie a facturii de achiziţie.

Prin nereturnarea produsului in termenul si conditiile mentionate mai sus consideram ca ati luat la cunostinta conditiile de garantie inscrise in acest document si garantia se va acorda conform legii 449/2003 Republicata.

Atentie! Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele daune, prierderi de date sau alte defectiuni de orice natura aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produselor comercializate.

 

Vă rugăm ca în momentul expedierii, să aveţi grijă la:

Ataşarea obligatorie a facturii (copie) şi certificatului de garanţie al produsului (original).

 

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asiguraţi ca pe colet este aplicată o etichetă care să conţină următoarele informaţii:

Expeditor: Nume Prenume, Adresa, Număr de telefon

Adresa: Strada, Număr, Oraş, Judeţ

Destinatar: S.C. Dron Technology S.R.L

Adresa: Oradea, Piata Emanuil Gojdu, Nr. 37. Jud.:Bihor

 

Înlocuirea sau returnarea sumelor achitate in cazul unui retur:

În funcţie de opţiunea cumpărătorului, banii proveniţi din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către dronshop.ro, în contul bancar indicat de cumparator.

In cazul comenzilor care s-au achitat prin transfer bancar suma se va returna pe acelaşi cont bancar de pe care s-a facut transferul bancar, în decurs de maximum 30 de zile de la acceptarea si primirea returului.

 

Expediţii: 

Produsele CONSUMABILE nu se pot returna decât dacă sunt sigilate.

 

Nu se poate returna:

Produsul care nu mai are ambalajul original complet, rupt în care a fost livrat.

Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

Comenzile special , adica produsul/produsele aduse la cererea clientului nefiind pe stoc, nu se pot returna sau anula daca comanda deja a fos efectuata de catre noi.

 

În cazul în care dronele  deja sunt înregistrate la DJI nu este valida returnarea  în termen de 14 zile. Dronele nu pot fi luate înapoi, numai în cazul în care produsul nu funcționează corespunzător sau este nefunctionala.

 

ATENŢIE!

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce vă fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Dreptul de Retur în 14 de zile nu afectează în nici un fel drepturile legale de retur.

 

IMPORTANT!

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Contravaloarea produselor comandate se va returna in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura. Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 48 de ore , in conditiile prezentate mai sus.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, software, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar SC Dron Technology SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.

SC Dron Technology SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

Produsele neridicate de catre client in termen de 180 de zile de la efectuarea reparatiei sunt considerate abandonate si intra in proprietatea SC Dron Technology SRL . In cazul produsele neridicate in termen de 12 zile de la instiintarea finalizarii reparatiei se aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.