DJI Service Romania

DJI Service Romania

DJI Service Romania

Magazinul nostru este specializat in produsele DJI, avand o sectie specializata pentru reparatia produselor DJI.

Reparatiile sunt puse in diferite categorii, care sunt enumerate mai jos:

  1. Acoperite de garantie sau avand activat extragarantia Care Refresh
  2. Reparatii care nu sunt acoperite de garantie
  • Sunt mai multe probleme care sunt acoperite de garantie: functionare incorecta, probleme la baterii, etc. Majoritatea problemelor sau accidentelor care nu sunt din cauza erorii a utilizatorului este acoperita de garantia producatorului (24 de luni pentru persoane fizice* si 12 luni pentru persoane juridice)
  • Care Refresh este extragarantia de la DJI si este asemanator cu un CASCO. In cazul achizitionarii a extragantiei veti avea doua unitati de schimb de la producator pentru o suma de aproximativ 10% din valoarea produsul. In cazul schimbului pe baza extragarantiei Care Refresh se primeste o unitate noua neactivata (Produsul principal, adica drona sau telecomanda sau stabilizatorul etc.). Extragarantia poate sa fie utilizata in orice tip de accident, indiferent daca accidentarea a fost din cauza unei erori a produsului sau a utilizatorului. Produsul, mai ales in cazul dronelor, trebuie sa fie recuperat si trimis la service-ul DJI pentru a fi validat.
  • In aceste doua cazuri, reparatia/schimbul va fi efectuat de catre producator, adica DJI. Produsul va fi trimis la unul dintre cele doua centre de service din Europa, Germania sau Olanda,  prin intermediul nostru. Magazinul nostru se va ocupa cu pregatirea documentatiei necesare si trimiterea produsului spre centrele respective.
  • Probleme garantionale sau cele pe baza de Care Refresh au un timp de retur de maxim 15 zile.

 

* Pentru produsele achizitionate dupa 01.09.2018. Cele achizitionate anterior acestei date beneficiaza de garatie de 12 luni si in cazul in care cumparatorul este persoana fizica.

  • In aceasta categorie intra toate probleme care nu mai sunt acoperite de garantie, sau din cauza ca produsul a iesit din perioada de garantie, sau din cauza tipului de problema. In cazul accidentelor cu drona, unde este clar ca accidentul a fost produs din cauza operatorului, se vor repara contracost.
  • In cazul catorva probleme, care ar fi probleme cu gimbal sau camera de pe drone, nu pot fi reparate de Service-ul nostru, nefiind disponibile piesele pentru aceste produse. Doar Service-ul oficial poate se efectueze reparatia necesara la camera.
  • In cazul reparatiei de catre magazinul nostru, veti primi o declaratie de preluare in service. Dupa verificarea produsului veti fi contactati telefonic sau prin e-mail cu problemele constatate de catre tehnicieni nostri si costurile aferente pentru reparatie. Daca reparatie este confirmata piesele se vor aduce la service pentru reparatia cat mai rapida, in cazul in care aceste piese nu se afla deja in stocul service-ului.
  • In cazul in care drona necesita interventia producatorului, veti fi contactati de catre un tehnician de la magazinul DronShop cu descrierea problemei si pasii care urmeaza pentru a repara produsul dvs.
  • In cazul acordului de trimitere la producator, tehnicianul nostru va pregati documentatia pentru reparatia si hartiile de transport pentru produs.
  • Veti primi informatii in cursul reparatiei in format electronic despre fiecare pas, adica preluare in service-ul DJI, cotatia de reparatie si primirea acestuia din Service-ul DJI.
  • Tehnicienii nostri va pot ajuta cu o estimare a costului de reparatie, insa costul final de reparatie va fi decis de catre service-ul producatorului prin cotatia primita de la DJI.
  • Nici o reparatie nu va fi inceputa pana cand clientul nu este de acord cu cotatia de reparatie. In momentul in care se primeste cotatie de reparatie veti fi notificat e-mail sau telefonic. In cazul acceptarii  costului de reparatie, acesta va fi achitat de catre firma noastra spre service-ul DJI si va incepe reparatia produsului. In caz contrar, produsul va fi cerut inapoi nereparat.
  • Dronele accidentate de catre proprietar au timp de retur intre 15-30 de zile depinzand de timpul de raspuns pentru confirmare sau anulare a reparatiei.
  •  In cazul reparatiilor efectuate de catre service-ul DJI, produsele se schimba, adica seria lor va fi schimbata, acesta fiind mentionat pe documentul de predare care va insoti factura de reparatie.

Coletul care se va trimite la service-ul nostru, trebuie sa contina urmatoarele:

  • Dispozitivul (corpul drone, camera de actiune, stabilizator, etc)
  • Radiotelecomanda
  • Copie dupa Factura
  • Detaliile proprietarului, care va include numele, numarul de telefon, adresa de e-mail si adresa de livrare.

Va rugam sa nu trimiteti baterii (doar daca este defecta si necesita reparatie), card de memorie, elici sau orice alte accesorii, inafara de cele mentionate mai sus. Nu ne asumam responsabilitatea asupra accesoriilor trimese pentru aparitia eventualelor incidente, de exemplu cu pierderea sau deteriorarea datelor acestora.

Va rugam sa completati urmatorul formular cu toate informatiile necesare cerute! Multumim!

Nume (obligatoriu)

E-mail (obligatoriu)

Nr. Telefon (obligatoriu)

Adresă (obligatoriu)

Tip Produs (obligatoriu)

Descrierea problemei

Prin expedietrea coletului catre service-ul nostru clientul este de acord cu urmatoarele:

Am luat la constinta faptul ca perioada de reparare pentru produsele care nu se mai afla in perioada de garantie sau pentru care nu se acorda garantia ca urmare a manipularii/utilizarii defectuoase, poate dura un termen rezonabil de pana la 60 de zile. Pentru bunurile consumatorilor (asa cum sunt definite de lege) perioada de reparare a bunurilor care beneficiaza de garantie este cea de 15 zile prevazuta in legislatie, termen ce curge de la data sesizarii neconformitatii sau de la cea a stabilirii viciilor ascunse prin expertiza facuta de un expert tehnic autonom (care nu face parte din personalul Dron Technology SRL).

Utilizarea incorecta sau defectiunile cauzate din vina utilizatorului vor fi identificate de catre un expert tehnic autorizat al service-ului si imediat comunicate clientului. Cauza si defectul se vor stabili dupa depanare.
Produsele neridicate de catre client in termen de 180 de zile de la efectuarea reparatiei sau de la data la care clientului i s-a cominucat costul reparatiilor, iar acesta a refuzat explicit sau implicit sa si le asume/sa le achite, sunt considerate bunuri mobile abandonate si intra in proprietatea Dron Technology SRL, conform art.941 alin.2 Cod civil. Dron Technology SRL va putea valorifica bunurile intrate astfel in proprietatea sa dupa cum va crede de cuviinta, sau le va putea preda spre distrugere/reciclare unui operator autorizat. In cazul produselor neridicate in termen de 12 zile de la instiintarea finalizarii reparatiei sau de la data la care clientul a refuzat explicit sau implicit efectuarea reparatiilor contra-cost (in cazul produselor fara garantie), se poate aplica un tarif de depozitare de 5 RON/zi pana la data preluarii efective a acestora de catre client, atunci cand aceasta preia totusi bunurile inainte ca aceastea sa fie considerate ca abandonate.