De la Air 3 cu sistemul de camera dubla la Mini 4 Pro cu senzori de obstacole in toate directiile, compania a lansat in 2023 unele dintre cele mai avansate drone.
Cu toate acestea, odata cu lansarea produselor noi, gama mai veche isi atinge si ea sfarsitul ciclului lor de viata (EOL).
Cunoastem cel putin cinci produse DJI pentru care serviciile si suportul se vor incheia in 2024, iar pe lista se regasesc si populare drone Matrice.
Determinarea ciclului de viata complet al produselor este o practica obisnuita in companiile de tehnologie. De asemenea, DJI evalueaza in mod regulat produsele si accesoriile sale inainte de a stabili sfarsitul serviciilor de suport.
"Pentru ca produsele electronice sunt afectate de evolutiile tehnologice si de schimbarile in cerintele de utilizare, fiecare generatie de produse are un ciclu de viata fix," spune DJI. "Pentru a oferi in mod constant experiente premium de produs si serviciu, optimizam in mod regulat alocarea resurselor pentru a sprijini dezvoltarea si aplicarea noilor produse si tehnologii."
Cinci produse DJI vor atinge sfarsitul suportului lor la data de 24 februarie 2024. Printre acestea se afla drone si accesorii:
Numele produsului | Data intreruperii productiei | Data intreruperii serviciilor |
Matrice 600 |
Decembrie 2016 | 24 Februarie 2024 |
D-RTK | Decembrie 2017 | 24 Februarie 2024 |
Snail | Decembrie 2017 | 24 Februarie 2024 |
Matrice 200 Series | Ianuarie 2019 | 24 Februarie 2024 |
Matrice 100 | Ianuarie 2019 | 24 Februarie 2024 |
DJI a conceput seria Matrice pentru fotografiile aeriene profesionale, productie de film si aplicatii industriale. In special, M600 ar putea beneficia de sistemul de navigatie si pozitionare D-RTK de inalta precizie cu controlerele de zbor din seria A3. Intre timp, Snail este un sistem de propulsie optimizat pentru curse cu drone.
Si, dupa cum se poate observa, DJI a oprit productia acestor produse de ceva timp.
Cu toate acestea, compania ii sfatuieste acum pe utilizatori sa faca upgrade:
"De la data intreruperii serviciilor, nu va vom mai oferi asistenta pentru aceste produse, inclusiv solicitari de produse, suport tehnic si intretinere. Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta. Daca continuati sa utilizati oricare dintre produsele de mai sus, va recomandam sincer sa faceti upgrade la un model alternativ de produs pentru a beneficia de noile noastre tehnologii imbunatatite si pentru a primi in continuare un serviciu eficient pentru client."